ارتباط رایگان با ما

آیا سوال جدیدی دارید؟

لطفا ابتدا سوالات و پاسخ های زیر را بخوانید و اگر پاسخ مدنظر خود را پیدا نکردید، سوال خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات کاربران

قیمت دستگاه‌های شما چقدر است؟ آیا لیست قیمت دارید؟

ما انواع دستگاه‌های فروش خودکار شامل دستگاه‌های فروش و تولید خوکار  پشمک ، پاپ کورن، دستگاه‌های فروش بطری و قوطی، دستگاه‌های فروش محصولات گرم و سرد (مانند قهوه، انواع نوشیدنی گرم و سرد و..) و دستگاه‌های فروش محصولات خاص (مانند ماسک، لوازم التحریر) را تولید می‌کنیم.

قیمت دستگاه‌ها بسته به مدل، امکانات (مانند کارتخوان، سیستم هوشمند)، ابعاد و تعداد سفارش متفاوت است. برای دریافت لیست قیمت به‌روز و استعلام دقیق، لطفاً با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

آیا دستگاه به صورت سفارشی و مطابق با نیازهای ما ساخته می‌شود؟

 قطعاً. ما این قابلیت را داریم که دستگاه را از نظر ابعاد، رنگ، طرح گرافیکی بدنه، نوع محفظه محصولات و سیستم نرم‌افزاری مطابق با درخواست و برندینگ شما شخصی‌سازی کنیم.

برای مدل‌های استاندارد، معمولاً بین ۷ تا ۱۵ روز کاری. برای سفارش‌های سفارشی و عمده، زمان تحویل پس از عقد قرارداد و بر اساس پیچیدگی سفارش اعلام می‌شود.

خدمات پس از فروش شما در چه مناطقی ارائه می‌شود؟

پاسخ: ما دارای شبکه گسترده‌ای از تکنسین‌های مجاز در سراسر کشور هستیم تا در اسرع وقت بتوانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند.

 کلیه دستگاه‌های پایاپارس دارای ۱۸ ماه گارانتی طلایی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشند. گارانتی شامل قطعات اصلی و الکترونیکی دستگاه است.

با توجه به داخلی بودن اکثر قطعات یدکی اصلی از طریق شرکت و نمایندگی‌های مجاز ما در سراسر کشور قابل تهیه است تا از عملکرد بهینه دستگاه شما اطمینان حاصل شود.

آیا دستگاه‌های شما با برق شهری کار می‌کنند؟ مصرف انرژی آن‌ها چقدر است؟

پاسخ: بله، دستگاه‌ها برای کار با برق ۲۲۰ ولت شهری استاندارد طراحی شده‌اند. تمامی محصولات ما با رعایت استانداردهای بهینه‌سازی مصرف انرژی تولید می‌شوند.

آیا شرایطی برای اعطای نمایندگی فروش یا فرانچایز وجود دارد؟

پاسخ: بله، شرکت پایاپارس در راستای توسعه بازار خود، از متقاضیان واجد شرایط در سراسر کشور و منطقه برای اخذ نمایندگی فروش دعوت به عمل می‌آورد. برای دریافت شرایط دقیق، با بخش بازاریابی شرکت تماس بگیرید.

  1.  
چه نوع پشتیبانی‌ای به نمایندگان و سرمایه‌گذاران می‌دهید؟

 پشتیبانی ما شامل 24 ماه گارانتی و سرویس های دوره ای ویژه ، پشتیبانی بازاریابی و تبلیغات، آموزش تخصصی و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می‌باشد.

روش‌های پرداخت در دستگاه‌های شما چیست؟
    • پاسخ: دستگاه‌ها از چندین درگاه پرداخت پشتیبانی می‌کنند:

      •  پرداخت از طریق اپلیکیشن و اعتبار 

      • پرداخت با کارت بانکی (دستگاه کارتخوان داخلی)

      • پرداخت آنلاین (QR Code و درگاه پرداخت الکترونیک)

  1.  
دستگاه‌های شما چه قابلیت‌های هوشمندی دارند؟

پاسخ: دستگاه‌های هوشمند ما دارای سیستم مدیریت از راه دور هستند که از طریق اپلیکیشن موبایل یا پنل تحت وب، امکان مانیتورینگ فروش، موجودی کالا، وضعیت مالی،امنیت ،پلتفرم تبلیغاتی،  عیب‌یابی را به شما می‌دهند.

از ما بپرسید!

فرم ارسال سوال

    برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید!

    تماس با ما همیشه رایگان است.