نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری

بازدید : 44   |      


کد محصول : 60100144

امکانات کاربردی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای داشتن crm

امکانات کاربردی    CRM  (مدیریت ارتباط با مشتری)

 

1 . ارتباط مستمر با مشتریان


2 . ایجاد دیتابیس قوی از مشتریان و نیاز های آنها


3 . ارسال پیش فاکتور و اسناد به مشتریان 1- فکس 2- ایمیل 3-تلگرام


4 .انبارداری پیشرفته به همراه ارسال فاکتور و کسر از موجودی انبار


5 . ایجاد فرم های سفارشیمناسب با فعالیت شرکتها در تمامی قسمت ها


6 .سیستم گزارشگیری پیشرفته همراه گزارش ساز سفارشی


7 .تقویم کاری به همراه ایجاد وظایف به هریک از پرسنل


8 .کنترل بازاریابان و کارمندان شرکت به همراه ارسال برنامه کاری


9 .سیستم شروع حضور و غیاب  در زملن وارد شدن به سیستم


10.پشتیبانی از زبانهای مختلف و ایجاد واحد های پولی برای شرکتهای بین المللی


11.اضافه کردن نامحدود کاربری


12.ایجاد سفارش های خرید و فروش برای مشتریان


13.تعریف تامین کننده های مختلف در سیستم به همراه ایجاد دفترچه های قیمت


14.جستجوی پیشرفته در تمامی قسمت


15.تعریف محصولات به همراه ویژگی های خاص به همراه آنالیزهای محصولات


16.ایجاد چارت سازمانی و به وجود آوردن دسترسی های مختلف کاربران


17.اتصال به مرکز تلفن دیجیتال

محصولات مرتبط